det går inte att förstå!!!

Jag är så himla ledsen och sur på samma gång!
Alla biljetter till både hemmapresmiären och sista matchen på Söderstadion är slutsålda! Jag vill i alla fall vara med på sista matchen! Helt otroligt!
Jag får sitta och kolla på ticnet och blocket varje dag hedan efter, guuud att det kan gå så snabbt för biljetter att säljas. Man kan faktiskt klämma in några fler än hur många som faktiskt kan komma in, man kan ställa sig på marken och stå två på en plats! Dummaaaaa....
 
Jag vill gåååå!
Den 7 april, alltså snart är det den första matchen! Dock inte på Söderstadion, men jag kan i alla fall kolla på den ;)
Nej, nu är jag inte så toppenglad alltså :.(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0