Bajen "Paraden"

Här kommer lite bilder från i måndags när vi var och kollade på Bajen"paraden" där alla Bajjare gick på som en parad till Söderstadion från Medis. Riktigt coolt att se på ! Men vi stannade inte så jätte länge så vi fick inte se det riktigt STORA som kom sedan men, men det var coolt ändå :)


Där alla stod och fotograferade, några gick där också som var med i "paraden"

här ser ni hur otroligt fullt det var där alla gick och skulle komma in på läktaren till Söderstadion! Till Hammarbys premiär match (men det vet ni nog redan eftersom jag har nämt det några ggr :))

En kille som jag tyckte hade en rolig hatt på sig med horn hehe ;D

Skitmycket folk uppe på bron vid Gullmars


En cool flagga (sorry, mitt finger är lite ivägen där uppe )

Jag o mamma såg denna bil typ 4 ggr efter vi hade sett den där vid Gullmars. Hehe, cool va?! Ett riktigt bajenfan måste ha suttit i den bilen :D

Det var lite bilder från Bajen "paraden" i måndags.
I nästa inlägg kommer ni kunna se lite bilder från när jag var i Västerås



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0