Bajen shoppen

Idag blir det förhoppningsvis Bajen shoppen inne på Hornsgatan med mamma och pappa! :)
Men först måste i äta lunch och göra oss i årdning. Men om jag köper nåt så kommer jag lägga upp bilder på det när jag kommer hem. För jag har ju inte lagt upp bilderna på det jag o mamma köpte igår så att det kommer att komma :)

Längtar tills Bajen ska spela mot Umeå den 16 aprill! Hoppas de vinner då igen så att de kan komma upp i Allsvenskan typ nästa sesong eller nåt ;)  Ska bli sjukt kul om jag hittar det jag letar efter i Bajen shoppen idag. Men det beror ju också på priset förstås men ja, ja det kommer bli kul ändå!


Nu längtar man till sommarn asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0