Bex, Linn och Nadja

Idag har det varit en soft dag med inte så mycket att göra :)

Efter skolan drog jag, Linn och Nadja hem till Bex och skulle igäntligen hyrit film men eftersom att man typ måste vara en viss ålder för att hyra så gjorde vi det inte. Men vi köpte naturgodis, juice, nötter, jordgubbar och annanas för att smaksa på medan vi kollade på tv och hade det kul och det var skiiiit skkönt med tanke på att vi hade haft världens jobbigaste gympa lektion innan!!!
! Men det var jätte kul i alla fall!
Nu ska jag o mamma gå på promenad sen blir det bara soft och kolla på programmet Tunnelbanan :)
Ha en fortsatt trevlig dag! Men i morgon blir det kul för mig och många andra för då ska vi kolla på Paranormal Activity 1-3 hemma hos mig!!! YEY
spex gånger 1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0