Chill

Värsta chilliga veckan vi har asså! Den här dagen har varit helt ok, faktiskt ganska bra ;) På onsdag ska jag, Linn, Bex och Nadja förmodligen hem till Bex och kolla på film och ha det kul :D
Kanske ska sluta på min fysboxning och börja på någon annan som ligger lite närmare mig en den som jag går på nu gör... Men aaa jag kommer nog hitta nåt som passar mig prefa ;) hehe
Men i alla fall har gjort alla läxor utom engelskan eller okej det är bara 2 läxor den här veckan så att jag har gjort en utav dem i alla fall. Men den är till i morgon så det är inte så konstigt men den andra är tills på onsdag så den tror jag att jag gör i morgon :)
Sen är vi lediga på fredag!!! Och sen är det PÅSKLOV!!!
Trysil, Norge
Jag i snön :) Längtar tills nästa år när vi åker tillbaka till underbara fjällen!
Nu ska jag softa och lyssna på Kent på Spotify :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0