dagens planer

Dagens planer kommer nog att bli så att jag, mamma och farmor ska åka till nåt ställe och kolla på typ tyg och grejer till farmor. Och så ska vi kolla på blommor till henne också och lite sånt.

Igäntligen skulle jag, Linn och Nadja göra nåt idag men Nadja kunde inte och nu vet jag inte om jag kan heller eftersom det kommer att bli ganska sent då. Så då kom vi på att vi kunde göra nåt med Bex också i veckan i stället :)

På Hammarby-Halmsta matchen i måndags! Pappa var på den med några polare! Fasen vad avundsjuk jag var då!!! :O

Kommentarer
Postat av: Bexxxxxxx

jag kommer hem imorrn!!! vi kanske kan sova över? <3 <3 <3 <3 <3 saknar er suuupermycket!!

2012-04-13 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0