Engelska, check!

Klar med engelskan nu! Nu är det bara slappt hela resten av veckan vilket är 2 dagar eftersom att vi är lediga på fredag! Och i morgon ska jag, Nadja och Linn hem till Bex och kolla på nån bra film och ha det kul :)
Men sorry att jag typ aldrig lägger upp dagens outfit men det är för att när jag kommer hem sätter jag typ direkt på mig myskläder ;) hehe.
Och på torsdag eller fredag ska vi kolla eller vi, några typ kolla på alla Paranormal Activity filmerna 1-3 ska bli så HIMLA kul!!!
Men jag kommer blogga ikväll också hoppas jag! Kom ihåg att det är Top Model Sverige ikväll. Vet inte om det är final eller inte för en tjej i min klass sa att det skulle vara nästa vecka men vi får vel se :)
Guud vad jag längtar tillbaka!!!!
Me <3<3<3
Ses nästa år finaste fjällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0