fredag

Snart blir det naturgodis, Högklackat (ett program) och Newgirl (ett program) ! Värsta softish kvällen! I morgon ska jag o mamma dra till Sickla och ja vem vet kanske köpa nåt. Vi ska i alla fall köpa en vit vanlig konsertblus. Religionsprovet gick nog hyffsat i alla fall, ganska nöjd med min prestation :)
På söndag ska jag sova hos Linn med Bex och Nadja :) Ska bli sååå kul! Sen på måndagen ska vi åka in till stan och kolla i affärer osv. Då har pappa kommit hem från Danmark också så då ska vi på Hammarby-Brommapojkarna! Hemmamatch! Ska bli sååå kul det med! Har gjort typ alla läxor till nästa vecka också! Till och med skrivit klart min dikt/rim :)
Jag för typ 4 år sedan i Göteborg! Längtar till sommarn när man kan sitta ute på kvällen klädd såhar :)
Ha en skön fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0