Godnatt!

Nu är det dags för mig att gå o sova :( Jag ska inte upp så jätte tidigt i morgon (07.00) det kanske det är för er, men jag brukar gå upp 06.00 men i och med att vi börjar 08.45 så kan jag gå upp senare. Vi åker ju t-bana till skolan så det är därför jag går upp extra tidigt. Men eftersom att vi har körfestival nu så ska vi till en kyrka på typ "morgon konsert" varje morgon och höra körerna från de andra länderna sjunga våra svenska låtar o vi deras låtar :) Det är jätte kul o lyssna på alla som sjunger på olika språk :D
Men nu ska jag i alla fall gå o lägga mig. Kommer nog komma upp en "dagens outfit" i morgon på morgonen också om ni har tur, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0