Idag

Jag vet, jag är verkligen BÄST på att skriva rubriker... ;)
Idag har jag, Linn, Nadja och Bex varit i Kungsträdgården o köpt good glass o suttit där ett tag o stekt i solen hehe, neee ;) Sen gick vi till Gallerian o gick på Hollister :) Det var en allmänt slapp dag idag (typ).
Imorgon blir det GRÖNALUND!!! Med några i klassen (jag ska få Guldkort!!!) efter en konsert som vi ska kolla på o vara med i i typ 3 sek eller nåt men aja. Det ska i alla fall bli kul att gå på Grönan efter det!
På söndag blir det konsert för oss o en kör från Armenien tror jag i Konserthuset :) Sen på måndag så är det dags för alla körer att åka hem :( (eller på tis morgon?) Så nu kan man säga att festivalen närmar sig sitt slut . På måndag (VALBORG) så ska alla körer o vi sjunga på skansen, vårlåtar antar jag... Och sen på kvällen blir det att dra till nån brasa tror jag :)
Och så är vi lediga på tis (vilket alla är för då är det nån röd dag) Men vi är också lediga ons, tors, fre!!! Det är inte niii! Men det är ju bara för att vi har haft körfestival o den har tagit lite av vår lediga tid :) MOAHAHAHAHAHA!!! Neee, sorry. Jag blir alltid så skadeglad när jag är t.ex. ledig och inte andra e det... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0