Ingen promenix

Det blev ingen promenix för mig för jag hade lite fullt upp med att skriva ut min/mitt dikt/rim.
Men nu är jag klar med det,  det tog i och för sig inte så lång tid :) Men nu sitter jag o lyssnar på gammla sommarplågor från typ 2010 eller nåt ;)
Ikväll blir det mys i soffan och lyckan i LA (inte Wermland forever....)
GUUUd vad skönt det är när man har öppet fönster i sitt rum! Det kommer så himla sköna o friska vårvindar in i rummet :) hehe. Men det e ju sant.
Idag har det varit väldigt fint väder o då längtar man absolut till sommaren!!! Men nu lyssnar jag på Waving flag hehe :)
En jätte fin sommarbild från Falun 2011 . Men den blev ju såklart åt fel håll... Men ni ser hur fin den är ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0