Långfredag

Japp, idag är det somsagt långfredagen. Har inga dirket viktiga planer för mig. Men det kanske ska bli nån påsklunch eller nåt. Jag vet inte. Har fått ett påskägg på morgonen med lite örhängen som jag ville ha :) Så det var kul .
Och i morgon bär det av till mormor i Västerås för att fira påsk där. Sen på lördagen är vi hos henne och på söndagen åker vi till morfar och så ska vi åka till min halv moster också för att jag kanske ska få rida på nån utav hennes hästar :) Kul ska det bli i alla fall.
Idag ska nog jag o mamma åka till farstaC för att köpa en present till min faster som fyller år... hehe håller inte riktigt koll på vilken dag det är om det är idag eller i morgon eller nästa veckan... Sorry, är jätte dålig på datum och sånt :/ Men aaa vi ska i alla fall köpa något till henne. Men nu ska jag nog bara slappa och spela Sims 3 eller nåt.
I morse när jag vaknade fick jag typ panik för att jag trodde att jag hade försovigt mig till skolan men sen kom jag ju på att jag e ledig idag. Sån himla skön känsla asså!
Nu längtar man till sommarn asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0