Läxooor....

Nu drar jag bort från Bajen snacket och går in i allvaret med de här jävlans läxorna!!! Nu ska jag faktiskt träna på religion för att vi har prov på fredag!!! :( Men japp, därför måste jag dra in till köket (sitter typ aldrig i mitt sum och gör läxorna...) nu och ta fram religions boken och låta mamma förhöra mig på typ alla religioner som vi ska ha prov på... :) Ye, fasen va kul!

Här får ni glo på en bild på mig från Lucia. Eftersom jag går på en musikskola så har vi lucia konsert i Globen varje år och då ska man ha en lingon eller buxbomkrans på sig, och här var min krans :) Nästa vecka ska vi har körfestival med körer från Armenien, Estland, Kanada, USA, Kina och Ungern . Och sen efter det ska vi vara lediga tis, ons, tors och fre. På måndagen ska vi bara sjunga på Skansen på Valborg och sen är vi lediga! Så jäkla slönt! Och ingen annan skola är ledig då och det är ju det som är kul hehe, sorry :) (skadeglädje ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0