Nytt från de senaste dagarna


grått linne från Hollister

Ett likadant blått linne från Hollister

Ett annat typ av linne från Hollister



Skor från Kappa

Blev fle håll på bilden men aja...
Hammarby tröja från Hammarbyshoppen
Hammarby Iphone skal från Hammarbyshoppen det med

Grönt nagelack från Loreal (för att jag ska kunna måla naglarna grönt och vitt, så att man ser att man är ett riktigt Hammarby fan!!! Jag vet att jag är galen i dem just nu ;)) För de som vill veta vilken färgkod det har så är det 612

Det var det jag har köpt och fått de senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: bexxii

jääääääättefina linnen!!!! vad kosta dom? <3 <3 <3

2012-04-13 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0