Shopping med mamma

Idag har jag shoppat lite med mamma på Hollister i TäbyC. Det blev 3 fina linnen så inte så mycket men lite i alla fall. Bilderna kan komma upp senare. Jag tängte precis börja med min PowerPoint till vårat föredrag som jag ska ha v. 19 men då insåg jag att jag hade glömt det skriftliga arbetet i min skolbänk som såklart är i skolan för jag tar ju inte med mig bänken hem när det är lov :D
Men i morgon ska mamma skriva ut arbetet från sin dator för där ligger det så jag får börja i morgon i stället vilket var ganska skönt eftersom jag inte hade nån lust att jobba nu. Men, men.

Nu ska jag i alla fall kolla på TopModel Sverige för det är ju final idag! yey!
Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna men jag tror att jag vill att Klara ska ta hem segern ;D

I morgon ska jag o mamma o pappa kanske åka till en Hammarby shop på typ Hornsgatan eller nåt för att köpa typ ett Bajen skal till min iphone om det finns och en kofta kanske ! Man måste ju stötta sit älsklingslag så gott det går!!! Jag är väldigt inne i hur det går för Hammarby i Superettan just nu för att igår kom jag på att jag så himla gärna ville gå på premiär matchen så att jag nästan skulle gjort vad som helst för att få en bilijett men, men man kan inte alltid få som man vill hehe :) Ne, men om man älskar ett lag så måste man vara inne i spelet så att säga :) Men vi får se om det kommer hem nåt Hammarbyigt imorgon! Vilket lag håller ni på?

Sorry, nu kommer jag bli som typ alla håller på på sina bloggar men, men ... Kan ni inte kommentera lite mer, det blir mycket roligare och blogga då (vet att alla skriver så men det är ju sant) och det är jätte kul att läsa alla kommentarer ! Så börja med det!

Jäklar vilket långt inlägg, ni som tog er tiden att läsa hela och alla andra förstås ha ett bra lov! (för er som inte har lov, ha en underbar vecka) <333



Jag som är lite galen i skidbacken ;D (vet faktiskt inte vad jag höll på med där...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0