Slaggnings dags

Tänker nog snart gå o sova. För jag är så otroligt trött. Och så tängte jag nog börja läsa Hungerspelen del 1 :) De kom för typ 5 dagar sen ! Jag började tjuvläsa typ 5 sidor igår så jag vet lite hur den börjar i boken. för i boken är det ju mycket mer detalierat än vad det är i filmen. Men aaa. Nu ska jag i alla fall gå till säng o läsa :)
Bloggar mer i morrn <3<3<3
Här kommer lite bilder
Härliga landet <3 Vill verkligen åka dit NU! Men det kommer senare :)
En svan o gulliga ungar vid vår strand på landet <3 Svanen typ attackerade oss efter jag hade tagit denna bild :D
Bad nån stans på försommaren förra året (såklart) så himla kallt i vattnet !
Solnedgång (fotot är på sniskan, jag vet...)
pappas gammla drag på landet :)
Sverige flaggan som vi har hängande utanför våran dörr :) (jag vet denna bild är också på sniskan men ni ser ju vad det är :))
Kände att jag längtade väldigt mycket efter sommar nu så därför la jag upp lite sommarbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0