Världens roligaste kväll!

Har precis kommit hem från tuben för att ha lämmnat Movitz, Johan och Bex där.
Kanske ska berätta vad vi gjorde först... hehe ;)
Movitz, Johan, Bex, Cecilia och Disa kom hem till mig efter skolan för att kolla på Paranormal Activity 1-3 men eftersom att vi inte orkade hyra 2:an så såg vi bara på 1:an och 3:an! Men det var SJUKT kul i alla fall!
När vi hade kollat klart på alla filmer så gick vi ut en sväng och hade det kul på min förra skolas skolgård! Gungade, sprang runt och hade det allmänt kul! Sen blev Cilla hämtad av sin mamma och pappa och då drog vi andra iväg till tuben (Disa blev hämtad innan bara satt ni vet... ;)) Stannade på några ställen för att typ gunga på bebis gungor och grejer... ;) Men i alla fall vi hade det så J***A kul!!!!!!!
Alldeles nyss öppnade jag en påskpresent från farmor och farfar, det var 300 kr och en trisslott (dock var det ingen vinst på den men, men) Sen har vi två STORA eller ganska små påskägg har hemma också... ;) Vi gömmer inte dem och håller på med sånt utan vi bara får typ... hehe. Vi är inte så traditionella på påsken :)
Hoppas ni får något gott och bra i era påskägg!
Många påskpussar och kramar från mig! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0