2012

Det här kommer inte direkt bli ett "tal" om 2012 utan bara en liten samanfattning.
 
Mitt år har nog varit ganska bra, inte perfekt för det finns alltid synpungter på allt.
Jag hade en underbar tid i fjällen med familjen som jag aldrig kommer glömma.
Jag hade också en udnerbar sommar med familj och underbara kompisar!
Sportlovet med Linn och Nadja var såklart helt underbart och kul, tråkigt bara att inte Kexet kunde följa med!
Julen nu har också varit väldigt bra. Kanske låter lite tråkigt att bara rabbla upp olika saker såhär, men vet inte vad jag annars vad jag ska göra. Tycker bara att mitt år varit ganska perfekt.
 
Om man samanfattar klassens år har det nog varit lite sämre... Det har hänt några saker som vi helst inte talar om.
Som vi egentligen inte skulle velat vara med om. Men livet har sina upp och nergångar. Men de kan komma när man helst inte vill det. Men om man bortser från dessa saker så har vi nog haft ett ganska bra år. Världens bästa klassresa hade vi t.ex. i början av terminen och konserten på Friends vi hade nu på Lucia med massa andra. Så vi har våra minnen.  Vi finns där för varandra och det vet vi. Världens bästa klass <3 Vilken tur man har som fått en sån underbar klass!
 
 
Bilderna är tagna av Joel
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0