Julklappar och shopping

Idag harj ag och mamma varit i FarstaC och handlat lite julklappar mm. Vi köpte lite julklappar till Hannah och Mirja (mina kusiner) och fick jag ett par urmysiga sockor som jag tyvärr kommer behöva slänga efter konserten på FriendaArena (ska ha på mig dem då) för de kommer att bli helt svarta, och det kommer inte gå bort vare sig man tvättar dem eller ej.
Det var 50% på Carlings (en utav mina favvoaffärer) vilket var jättekul! Hittade ett linne som på rean bara kostat 75 kr!!!! Vilket kap alltså :D Hittade massa annat fint också men eftersom jag redan har fått och köpt ganska mycket i helgen så behöver jag nog inget mer. Men det var i alla fall kul med ett nytt ursnyggt linne!
Det här linnet är det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0