Måndag

Nu har jag pluggat lite spanska till lyssnar-provet imorgon... Vi kanske ska ha NO-prov på onsdag. Men det kan vi INTE ha för vi har haft vikarier i ca 1,5 veckor och hsr inte haft en genomgång alls!
Men, men det är då.
På fre har vi matte-prov annars är det bara softisch. Nästa vecka blir det rep i Friends 2 dagar och rep i kyrkan till luciamorgon en eftermiddag.
 
Min farbror fyller år på lördag tror jag det var också, så dp ska vi dit (alla kusiner osv) och julpyssla.
Det är så mysigt och julpyssla med alla små och stora kusiner samlade :)
 
Snart ska jag kolla på Polisskolan. Imorgon blir det träning, jag kommer gå hem till Cilla innan så kommer inte hinna blogga då.
Jag imorse.
p.s. vi hade strömavbrott här ett tag, att ganska långt tag. Men Fortum höll sitt löfte (de sa att det skulle börja funka runt 18.30) så strömmen kom tillbaka 18.30 prick!
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0