snöoväder!

Guuud, det är ju värsta snöovädret!!!
Om vi inte skulle fått skjuts av Sophies pappa skulle vi nog aldrig kommit hem!
Men en sak som är bra är att det inte är -10 i alla fall. Men det blåser ju så... Jaja.
Får se om vi kommer till skolan imorgon eller om allt är kaos...
Nu sitter jag i alla fall och gör spanskan, mamma bakar lussekatter :D Så det blir lite kvällsfika senare.
Hoppas ni har haft en bra dag!
p.s. jag kom hem runt kvart i 6! Normalt brukar jag komma hem typ 20 över 5 eller nåt...
Jag påväg hem efter att ha blivit skjutsad en liten bit och fick gå den sissta, för det var typ 3 bilar som satt fast på vägen...
Imorse på stationen.... Ja, ni ser ju hur det ser ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0