Bad dag

Nu har jag varit hemma i typ 45 min eller nåt... Jag har varit o badat på Eriksdalsbadet idag med klassen. Ni vet när man ska göra simtest o nu skulle vi också livrädda. Men jag har inte så svårt för o simma, simma under vattnet o på rygg mm så det gick väldigt lätt för mig vilket var skönt. Men sen efteråt så fick man betala om man skulle stanna kvar. Och jag ville stanna kvar men hade inga pengar o skulle fått låna men då visade det sig att det var gratis för oss på nåt sätt när vi hade varit där med klassen eller nåt... Aja. Men jag var där till kl 15.00 o lekte i äventyret med alla coola polare hehe :) Kl 18.00 så ska vi åka till min första fys boxnings träning . Det det ska bli jätte kul!
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0