Födelsedag <3

Ja, jag fyllde ju år igår. 13!!!! Jag fick massa fina o braiga presenter :) Just nu skriver jag bara vad jag fick (kanske kommer upp bilder sen) : Iphone skal, parfym Christina Aguilera, knä strumpor, 400 kr, 300 kr pressentkort, 280 kr pressentkort på game, smyckes hängare, lampa, lakan till sängen, cupcake ask, bio kort på 200 kr och en pink floyd tröja från H&M och björn borg trosor o ett jätte gullit bokmärke hehe ;). Japp det var det... tror jag inte har glömmt nåt... :)

För 300 kr pressentkortet köpte jag ett par byxor o en t-tröja ;) Och så skaj ag köpa Just dance 3 för pressentkortet på game :) Och pengarna ska jag spara till Sälen o Trysil :)

Jag tror jag kan göra ett video inlägg med alla saker jag fick :) Ha det bra <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0