Födelsedagspresnter ;)

Här kommer det jag fick:

ett hammarby armband direkt från Phuket från några familje kompisar


Twilfit knästrumpor

Christina Aguilera parfym (luktar sååå gott)

inte så rolig bild men underställ

jätte skönt o snyggt säng lakan + örngott :)


cupcake ask

game presentkort

sååå snygg o cool lampa

400 kr (cash yey)

bio kort

iphone skal

en söt liten ram som min lilla kusin hade gjort ;) eller hon e inte så liten hon går i förskole <3
Och så björn borg trosor o en pink floyd tröja som jag hade på mig idag o ett smyckes träd o ett jätte fint bokmärke ;)
Jag e jätte nöjd med mina presenter :) TACK ALLA SOM UPPVAKTADE MIG PÅ MIN DAG ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0