Frisk igen

Nu är jag frisk igen! Känner att man missar så himla mycket när man e hemma o e sjuk... :(
Men i morrn kommer jag tillbaka! Vi börjar kl 11.25 eller 12.00 det beror på om man vill äte i skolan. Lyxigt värre!
Men det e skönt för då får man en skön start på skolan när man har varit sjuk i 2 dagar :)
Ska nog somna till en film ikväll också tror jag :)
Vad har ni gjort idag då?
Jag har bara i stort sätt legat i soffan o snytit mig 1000 ggr o kollat på tv o film <3 Ganska skönt än då.
Mamma köpte en alla hjärtans dag tårta idag också som vi har ätit! SÅÅÅ GOOD!
Och så fick jag en kofta <33 kanske kommer en bild på den i morgon :)
Ha en bra kväll :)
En rolig skylt som jag hittade på en rasturang i fjällen.
"Om du ramlar av liften längre upp- gå ner och åk ut här" Kanske inte sååå rolig men sådanna skyltar ser man sällan hehe :) p.s. bilden blev åt fel håll men strunt it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0