Glad tjej

Hehe vet inte riktigt varför jag e så glad... Kanske för att jag kom på att det inte längre är 1 måad kvar tills vi ska till FJÄLLEN v.11 <333 SKIT GLAD!!!!
Sååå kul ska det bli! Och så kanske jag ska till fjällen på sportlovet också :)
Det blev inte så mycket med att städa mitt rum.. E så himla lat nu... Men det kommer nog bli i morrn i stället. :)
Men nu e det middag! Och jag ska INTE ha nationella i morgon! yey! Eftersom jag har varit sjuk o inte kunnat förbereda mig med nåt papper (fråga inte vad det är... vet inte så mycket) så fick jag byta tid med Sophie o hon ska typ ha nästa vecka så då ar jag lång tid på mig att förbereda mig :) :) :) hehe ;)
japp nu ska jag gå till middagsbordet!
eftersom ni inte har fått så många nya bilder på mig så kommer 2 tråkiga webbcam blider som jag tog alldeles nyss ;) :D


coolisch va? hehe
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0