God Natt

God natt och sov gott alla underbara läsare :)
tat lungt med livet nu hehe :)
Har sett på massa olika filmer om just typ när människor dör eller blir svårt skadade på sisstone o man får verkligen stor respekt för hur saker är i världen o att det finns sånna svårigheter även i fina lugna sverige... Asså förlåt om ni tycker att det här e jätte tråkigt men eftersom att detta är min blogg och jag skriver om mitt liv så är det ju jag som bestämmer vad den ska innehålla. Det kommer ju inte komma sånt här varje dag men i alla fall nu när jag lyssnar på denna deppiga låt "river flows in you". Jag kommer säkert börja böla snart om jag sitter här o lyssnar längre. Tror jag ska kolla på Elsas värld nu eller nåt... Kul avslutning på detta inlägg :)
Här kommer massa bilder på mig under mitt lilla 13 åriga liv :)

Sötis man var då :) Eh asså faan denna låt tar knäck på mig just nu... Vet inte riktigt vad jag ska säga eller skriva. Fasen vad deppad jag skulle blivit om jag skulle sitta och komponera denna låt :( Men sååå fin är den :) Aja guud ni tycker säkert detta är tråkigt så nu drar jag  :) GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0