God natt

Känner att jag skriver ganska många inlägg med god morgon o god natt på. Antingen e det bara jag som tycker det eller så e det så... Hehe. Den första fys boxnings träningen var sjukt rolig o jobbig. Men så ska det vara. Skulle önskat att alicia också började på det :( men aja kul var det! Nu e jag sjukt trött eftersom jag har både simmat o tränat idag. Kommer sova som en stock idag. Jag o alicia planerar faktiskt o skolka i morrn :) hehe. Nej men nu måste jag sova annars kommer jag aldrig komma upp i morrn. Jag kommer ha en sån träningsverk asså!!!! Här kommer en bild på Alicia, Linn o Johan när vi åkte hem från skolan igår. Jag la upp den på instagram så den e redigerad men det e ju bara kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0