Godnatt!

Nu ligger jag i sängen o bloggar frå Linns iPad!  Hehe, det e så himla kul o hålla på med den! Kommer verkligen önska mig en sån typ till julklapp eller födelsedagspresent. Eller så samlar jag ihop till en själv så att jag får en egen... Fast det kommer ändå bli typ hela familjens :) Men nu ska jag låta Linn få blogga o sen ska jag nog spela nåt spel på den :D
I morgon åker vi hem :( ska bli jätte tråkigt eftersom att vi inte har varit här så jätte länge. Eller vi kanske har varit det bara att tiden har gått så himla snabbt de här dagarna :( Men det ska ändå bli kul o komma hem o mysa lite med familjen. Samtidigt som det har varit super kul här!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0