Hej, hej :)

Mår sådär asså. Så jäkla snuvig o ont i huvudet! Så jag kommer nog tuvärr inte orka blogga så mycket idag... :( Men i morrn är det Nationellaprov igen i Svenska... Asså igäntligen skulle jag behöva att vara hemma men jag kan inte missa nationella för då måste jag stanna typ 2 tim efter skolan en dag och göra dem o det orkar jag inte... Jag kanske går hem efter dem om jag känner att jag fortfarande mår skit... :( Vi får se. Nu sitter jag o lyssnar på LMFAO på denna låt :
Jätte bra låt <333
Jag har tängt att jag ska gå o lägga mig kl 21.00 idag så att jag vilar ut lite :) Och så får jag hoppas att jag mår bättre i morgon :)
ful bild på mig nu <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0