Hemma

Nu e vi hemma efter en rolig kväll hos kompisar. Jag har precis satt på mig mys/sovkläder o ska nog gå till sängs snart efter som klockan nästan e halv 3 hehe :) lite flummig har man ju varit nu på slutet av kvällen men det e ju bara kul ;) jag o wilma satt o spelade sims 3 efter melodifestivalen en lång stund för att våran familj var så pass "framgångsrik". På slutet innan vi skulle gå hem höll vi på o flytta till ett annat hus o massa mer... Hehe:) men nu bär man e hemma känner man verkligen att tröttheten kommer... I morrn vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Ska nog lägga upp bilder jag tog när vi bakade vårab efterrätt :) o lite medans vi var hos våra kompisar :) men här kommer en bild som jag tog på mig alldeles nyss för vi kom hem typ alldeles nyss. På bilden har jag bara satt på mig mina mjukisbrallor o satt upp håret i en mysig bulle :) nu blir det rakt i säng med mig :) god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0