Hemma från skolan

Nu e jag hemma från skolan o ska snart börja med ett jätte jobbigt arbete som vi har typ på oss 100 veckor o göra klart! Men det e ganska jobbigt i alla fall!
Nästa vecka har vi NATIONELLA PROV!!!!! Kan ni fatta åhhh jag pallar inte allt! Men aja. det snöar ute igen i alla fall o på lördag blir det skidor med mamma, jag + massa fler sköna polare ! Så jäkla kul kommer det bli!
O jag ska ha släkt "kalas" på söndag som jag säkert har sagt typ 1000 ggr nu :)
I morrn har vi också hemkunskap för första ggn på denna termin. Det ska väl bli lite sådär kul :) Och så ska jag hem till en polare o kolla på en film med massa andra coolingar! Soft ska det bli hehe :)



Några bilder jag tog alldeles nyss o redigerade de lite i Picasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0