Skiddag!

Idag har det varit en jätte rolig skiddag med Movitz, Alina, Karl, Johan o Esaias :) Jätte kul var det! Jag älskar värkligen att åka skidor o jag kom in i det jätte snabbt så nu vill man bara åka mer! Jag kommer lägga upp bilder senare. Har bara tagit några få men det e nåt i alla fall :) Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte kunnat :( Men nu gör jag det i alla fall :) I morrn är det släkt "kalas" för mig. Det kommer ju också såklart vara jätte KUL!
Här kommer en bild jag tog precis innan vi åkte o häntade alla (hehe i underställ men i alla fall ;) )

Ser lite galen ut + att det är JÄTTE stökigt i bakrunden... hehe
Ha en bra kväll <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0