SNÖ?!

Det snöar! Nu igen! Guud, jag tycker varken att det e bra eller dåligt. Jag ska ändå upp till fjällen snart så...
Men visst det får väl snöa om himlen vill... hehe :D
Här kommer dagens slappa outfit:
(fula bilder)
Pippi tröja (vet inte var den kommer ifrån bara att jag fick den från farmor :D)
mjukisbyxor som vi köpte när man kunde köpa skol kläder (min skola förkortas AF som det står på ena benet.. ;))
Gina tricot linne under
Det var min slappa outfit
en liten fulis bild på mig, men man måste ju bjuda lite... :D
Ska åka snart... eller nu e klockan 13.22 jag ska åka till Linn kl 15.00 så det e ett tag kvar. Men kommer blogga lite från mobilen det lovar jag!
Och ta massa bilder som kommer upp på bloggen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0