Sovdags

Nu ligger vi i sängarna o lyssnar på musik i våra coola hörlurar hehe. Okej det e bara jag o Linn som gör det Nadja ligger o läser. Jag ska igäntligen också läsa fast jag orkar inte just nu. Det e skönt o bara slappa o lyssna på musik. Morgondagens planer lyer såhär: vi går upp kl 8.30 klär på oss underställ och skidkläder, tar med oss frulle och tar sparken o drar bort till forsen o tar några bilder, sparkar tillbaka till huset o drar till Sveg o åker skidor ett tag, kanske åka o bada efter det, sen blir det nog att kolla på ännu ett avsnitt av äkta människor! Så jäkla bra!!! Se på det! Vi har sett på del 1, 2, 3, 4, 5 och 7 vi ska se på 6 an i morrn o så blir det del 8 på söndag o sen får man vänta tills nästa söndag :) godnatt! Här kommer en bild på mig när vi skulle till forsen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0