stör mig på

Asså jag stör mig så himla mycket på att mitt rum är så J***a stökigt hela tiden!!! Så fort jag har städat det så blir det stökigt igen på typ 2 dagar!!! Ska nog städa det i morgon innan skolan! Asså det är det värsta jag vet! Det ligger massa kläder överallt på golvet, okej nu överdrev jag lite men asså typ en hög med massa kläder! Och så ligger det kuddar på golvet o dam o jag vet inte vad asså!
Så himla trött på det! Man blir bara galen när man gär in där... hehe... :)
Här kommer en jätte ful bild på det! Så att ni kan få en egen uppfattning om hur det ser ut!

Asså kolla! Byrån eller hyllan där borta ska bort i gäntligen men vi har inte fått iväg den så då ser det ännu fulare ut!
Och obeddad säng o kuddar o massa skit! BLÄHH! Nej i morrn ska ni få se en före o efter bild på mitt nystädade tu, <333 då ska det bli fläckfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0