The voice

Ja ikväll är det the voice. Jag tycker inte programmet är sådär jätte bra för att det e så segt eller vad man ska säga... Nee men det ska man väl kunna se på ett tag <3 Men i morgon är det Melodifestivalen. Funny!
Är jätte avundsjuka på de som ska åka skidor i morgon!!! en kille i min klass ska det!!! Åhhhh kan inte jag också få det! Men jag e ju sjuuuuuk.... Eller inte sjuk men jätte förkyld o så måste man ju ha massa liftkort o grejjer o så är det roligare om man e där med kompisar som jag var förra helgen! Och det var så jäkla kul!! Ska göras om !
Ha en soft kväll!
en bild jag tog o la upp på instagram innan jag åkte till flottsbro förra helgen :)
inte så snygg... Var jätte trött då hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0