Tv

strax blir det lite tv tittande innan det blir slaggning ;) Jag vet inte vad jag ska kolla på typ "Biggest loser Sverige" eller nåt. Men aaa det blir nåt sånt <3 Jag har precis gjort klart min läxa till i morrn :) Har också suttit ett tag o varit helt galen i Facebook för att ingen skrev nåt på en grupps om vi har osv, osv , osv..... Aaa men nu berättar jag en jätte tråkig sak som ingen kommer att bry sig om men i alla fall jag har precis bytt tema på Firefox som vi har på datorn :) Snyggt som attans blev det. Fjälltoppar så att jag ska längta i jäl mig tills vi ska till Sälen  o Trysil blev det <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hehe aaa det kanske blir nåt "godnatt" inlägg som vanligt senare <3
Ha en bra kväll !

snygg hopp bil hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0