Här kommer dopbilderna

Vet att inte dessa kort kommer ha så bra skärpa osv. Men jag får skylla på mamma :D
De två första korten har i och för sig jag tagit så de är väl helt ok ;) Guuud! Ni fattar väl att jag skämtar.
Skultuna Kyrka. Ser ni vad fint väder det var!? När vi åkte från Sthlm så var det jätte regnigt men när vi kom fram till kyrkan så var det ljuvligt fint väder med sol och värme!
Pappa Joel (min morbror), Mamma Emelie och lilla Wiggo och gudmor och moster (till Wiggo alltså) Caroline 
Gunnel (min morfars fru och Wiggos farmor) med lilla söta Wiggo i sin famn 
Emelie hade bakat 2 jättestora tårtor! De var sååå fina och sååå goda! Dock väldigt mäktiga :)
Det STORA fikabordet
De två tårtorna
Elinors kille (kommer tyvärr inte ihåg vad han hette, kanske inte var där när han sa det... ;)), Elinor (min moster) och Evelina (min andra moster)
Egentligen är alla mostrar och morbröder halvmostrar och halvmorbröder för mamma är halvsyskon till dem :)
Många dop-presenter till nydöpta Wiggo :D
Det var bilderna!
Vet att de inte var så bra men det var bara några som hade fått tillåtelse att ta kort under dopet annars fick man bara ta när dopet var klart (som de bilderna vi har) och så orkade inte jag ta upp min mobil och ta kort och så skulla jag kolla om det gick och ta från Gunnels hemsida osv...
Men hoppas det här räckte :D
Ha en bra kväll med Fotbolls EM, om ni ska se på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0