Hemma igen!

Nu är jag hemma från en solig och skön vecka i Roslagen!
Ska i och för sig åka tillbaka imorgon ;)
Linn skjutsade vi hem idag i samband med att vi åkte hem.
Vi hade en skön dag med mycket sooool och bad, sen tog vi lite bilder också som jag nog kommer kunna lägga upp på bloggen snart :D Eller om 3 v... Vi får se :D
Hoppas ni har haft en underbar dag! Jag har i alla fall blivit lite bruuun idag :D Hehe, typ det ända jag tänker på...
Nästa vecka på helgen ska vi till Halmsta och kolla på Hammarby match :) På hemvägen kanske vi drar till Göteborg för att gå på Liseberg!!!
Sen blir det Dalhalla helgen efter!!! För att kolla på P-floyd!!!!!!!!!!
Sen kanske det blir nåt mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0