Idag

Det är så jäkla varmt här så man håller på att dö. Snart blir det stranden men först lunch. Kl typ 17.00 åker vi från Rådmansö till Arlanda för att hämta pappa som kommer hem från Danmark :) Sen blir det nog en ganska sen kväll ikväll ... Både mamma och pappa ska in på datorn och hålla på sen ska vi boka hotell , för nu kanske vi ska till Öland eller Österlen efter Halmstad för det ska vara finare väder där än på västkusten :) Så då måste vi boka boende. Sen har jag bestämt att jag ska kolla på Shutter Island eller Sex And The City 2 (som jag redan har sett 2 ggr) bara för att ha en liten myskväll innan en lång bilresa imorgon :) Ha en toppenbra dag! Här kommer en bild på mig från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0