Morgon...

Vaknade nyss av att de sprängde i närheten och hela huset skakade! Scaaary ;)
Eftersom jag somnade vid typ 03.30 så är jag inte så jättepigg just nu. Men jag ska sätta mig här vid datorn och kolla på Extrema mammor på tv3play och kanske Exterme Home Makeover.
Det blir somsagt mycket mer bloggning nu under den tiden jag är på landet eftersom min blogg.se app funkar!!!
Så det kommer komma färska nya inlägg ungefär varje dag!
Kanske lite tråkigt nu när det kommer komma kompisar i några dagar att sitta och blogga, men vi får se hur jag gör :)
Hoppas ni kommer ha en bra dag!
Själv ska jag åka upp till ladet med Nadja, mamma och pappa idag! Ska bli jätteskönt att komma ut igen, även fast det inte är så bra väder... Men vi bor jättenära kusten och om det är någon stans det är fint väder när det är fult hemma så är det där!
Det slår aldrig fel! 
Mina underbara girls!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0