1-1 Hammarby-Ängelholm

Igår hade ju Hammarby bortamatch i Ängelholm :) Den slutade med 1-1... Absolut inte den bästa match man har sett men en pinne tar vi hem i alla fall! Jag är väldigt glad att de inte blev 1-0 !!! Herregud vilken kattastrof det skulle blivit i min lilla värld och många andras också! I slutet på andra halvlek kom vi igång lite med typ 3 skott på mål eller nåt, ett var jätte nära att det skulle bli 2-1 till er men aja, sånt e livet! På lördag är den bortamatch igen om Degerfors. Jag och pappa kanske ska åka upp :D NI MÅSTE KLÅ DEGISARNA NUUUUU! Lallet har ju spelat i Degerfors förra sesongen. Asså guud jag skulle tycka den skulle vara sååå pinigt eller väldigt jobbig ätt möta mitt förra lag! Men det går nog toppenbra!
FORZA BAJEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0