Börjat blogga igen...

Tror Top model går idag!
Hoppas det!
Då ska jag naturligtvis kolla!
Vi kanske ska gå på kvällspromenad eftersom det är så pass fint väder :)
Som ni märker har jag tydligen börjat blogga igen även fast jag inte har särskilt intressanta saker att blogga om men, men sånt e livet!
Imorgon blir det in till stan med mamma och handla jogging byxor (eller tights, ni vet sånna här smala...) och doppresent.
Men hörrni ni måste börja kommentera igen!
Vid nåt tillfälle var det jättebra men nu är det uselt. 
Jag tvingar er inte men det skulle vara kul!

Min blogg.se-app funkar inte...
Till de som har blogg.se-appen: Vet ni vad det är för fel påden? Funkar den för er?

Jag har raderat den och laddat upp den igen men det går inte. 
Jag få helt enkelt kolla hur man gör sms-inlägg :)
Det var typ 1000 år sen jag gjorde det :D
Kommer inte ihåg hur man gör, om man änns kan det fortfarande ;)
 
Jag ska kolla om det går, och om det går kommer ni få se ett test sms-inlägg här på bloggen typ om några minuter :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0