Cocoo.se

Gick inte och la mig direkt nu, hehe :D
Jag fastnade på Cocoo.se
De har sååå fina saker (vissa) här kommer några saker jag skulle vilja ha där ifrån!
Jag tycker det är sååå snyggt men starka färger på armband com är typ flätade och sånt! Armband som man köper utomlands typ som skinnamband eller flätade och sån tär sååå snyggt nu på sommaren om mn har typ 5,6 st på armen!
Här kommer några som jag fastnade extra mycket på!
Sååå snyggt <3
Detta tyckte jag var riktigt coolt. Det var inte bara flätade band och pärlor utan många coola detaljer också!
Enkelt och snyggt
Starka färger och lite glittriga detaljer, PERFEKT!
Cool färg och snygga pärlor! Eller de är ju bara silvriga men det kan bli sååå snyggt!
Väldigt enkelt detta med men det är ändå sååå snyggt om man har fler än ett på armen!
Detta är jättesnyggt om ni frågar mig! Jag älskar sånna här armband! Det behöver inte se mer ut än så!
Detta är också skitsnyggt!
Sådärsnyggt. Men det är ändå nåt som jag fastnar för...
Detta var coolt med typ genomskinliga pärlor och band innuti dem! Ljust och fint!
Detta är ockås otroligt snyggt!
Imorgon ska jag och mamma somsagt in till stan och då kanske jag ska ta och unna mig nåt av dessa armbanden!
Vilket tycker ni jag ska ta i sånna fall?!
Kommentera!!!

Det kommer säkert komma fler saker från cocoo.se ikväll som jag tycker är snyggt men det är ju bara kul... Tycker jag!
Om ni klickar på denna---> Cocoo.se <--- länk kommer ni direkt till armbanden på hemsidan!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia :)

Det där gula var assnyggt!

2012-06-27 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0