Dagens shopping

Ska man kalla det för shopping? ja :)
Men denna gång shoppade vi till Therese som ska ta studenten, min lärare och lite till mig (en sak typ) hehe :)
ett glansigt snyggt leppglans från The body shop som jag ska ha imorgon :)
sminkborste från The body shop (som jag och mamma ska delar på)
en till sminkborste ni ser var den kommer ifrån. Samma där, jag och mamma ska dela på det.
Typ en ögonbrynsborste. Samma här.
puderborste. Asså alla de här smink grjerna var i ett paket, vi har inte köpt alla för sig.
Studentkort till Therese
Hon ska åka utomlads så då köpte vi lite solprodukter från Loréal Paris och två små necessärer från The body shop
I den lilla ligger det pengar (Euro) ca. 500 :) Hoppas hon blir glad!
inslagningspapper och snöre till studentpresenten!
Fint sommrigt papper från Panduro som jag klippte i till ett fint kort till Ann, våran lärare vilket ni säkert redan vet :)
Anns present från mig! Men ni får inte veta vad det är i för det ska bli en överraskning. Eller nej inte för er... Men mina klasskompisar får inte veta vad jag ska ge :D
Det var allt!
Uppdaterar mer imorgon, kanske inte hinner på morgonen eftersom jag måste fixa till mig till avslutningen men kanske på eftermiddagen/kvällen!
Ha en kul kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0