förkyld + plugg

jag är sååå förkyld och ont i huvet osv, osv... Men man måste ju plugga... Vet inte om jag kommer gå till skolan imorgon... Jag tror jag blev sjuk när alla i klassen åkte hem till en klasskompis (Disa) och badade i hennes pool. Det regnade ju och var jätte kallt :/ Men aja, det är bättre om man får vara hemma och vila en dag så att man inte blir sämre eller smittar andra! Det är ju skolavslutning på fredag!
Men nu har jag pluggat mänskliga rättighter, barnkonventionen, demokrati och demokratins historia... ett 2 sidigt papper fullproppat med massa fakta mm. Men jag får plugga en ggn till ikväll :/ Vi ska har förhöret imorgon men om jag inte kommer får jag ju ha det på tisdag :/
Hoppas ni kommer ha en bättre dag idag än vad jag kommer att ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0