Godnatt!

Nu ska jag gå till sängs (vet att det är tidigt) och läsa min bok "Tillsammans" läser också "Hungerspelen".
Jag är så osmart för jag tycker det är skönast när man är inne i en bok och inte 2 för då kan man lixom fokusera på den man läser och inte 2!
Men nån kväll var jag så onödig och lat att jag inte orkade gå upp från min säng och hämta "Hungerspelen" som låg i vardagsrummet utan jag tog den boken som låg på mitt sängbord och började läsa den och nu har jag fastnat i den... Så jag får läsa ut "Hungerspelen" efter den jag läser nu!
Men hoppas ni har haft en bra dag!
GODNATT <3<3<3
Förra året vid typ denna tid! Sååå soligt och skönt det var då!!!
Kan det inte vara lika dant nu som då!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0