Grönan idag!

Idag var jag men Gustav, Movitz och Alex (Alexandra) på Grönan!
Det blev ett väldigt snabbt beslut att jag skulle dit! 
Jag satt i mina sovkläder vid datorn och tod det lugnt, hade precis städat osv. Sen gick jag in på FB och där stod: "Vem vill göra något idag" typ :) 
Och då skrev jag: "jag kanske kan göra något idag"
Då typ 3 min efter det rignde Gustav till mig och sa att han väntade på Movitz och Alex på Grönan och att jag kunde ju komma när jag ville och eftersom att jag inte trodde att de skulle till Grönan just då så fick jag jättebrottom och duscha och göra mig iårdning :) 
Men pappa skjutsade in mig till Slussen och det var typ ingen trafik så det gick lite snabbare än vad jag hade trott :)
Så jag har spenderat typ halva min dag på Grönan, sååå kul!
Efter det åkte vi hem till Movitz och kollade på Saw 1, hann inte se klart hela :( Men mååååste se klart på den någon ggn! Den var sååå spännande!!!
Jag har iallafall haft en riktigt bra dag!
Trodde bara jag skulle vara hemma och tråka :/
Imorgon blir det Hammarby-Ljungskile på Söderstadion!!! Ska bli sååååååååååååå kuuuuuuuuuuuul!!!!!!

Jag just nu! :D
Snart blir det EM! Sverige-England!!! Kom igen nu SWEDEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0