hemma från degis

Nu har jag kommit hem från Degerfors!
Är sååå glad!
Hammarby vann med 3-1 !!!! JÄÄÄ!
Sinan Ayranchi klackade in 1-0 målet (men han är ändå inte bra för det), Max Forsberg sköt in det andra målet! Precis efter att han hade kommit in på plan efter att de hade bytt ut honom istället för Husidic :), sen på slutet stod Sinan Ayranchi typ 2 m från mål och ingen degerforsare stod brevid honom så ingen gick på honom och så sköt han och.... SÄMST!!! Han missa!!!!! Men som tur gjorde våran bästa Lallet det tredje målet på gammla hemmaplan!!!
Så idag tog vi hem 3 pinnar!!! Tvåa på tabellen nu också!
Sen blev det dubbelglädje för pappa hade typ köpt nån lott så han vann väldigt mycket pengar! :)
Så imorgon ska vi köpa en sak som ni kommer få se på bloggen imorgon!
Nu sitter jag har i mitt rum glad som en.... Jag vet inte! Men jag lyssnar på glada låtar i alla fall!
Ha en bra kväll!
FORZA BAJEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0